Contact & Support
Waarmee kunnen we je helpen?
Wij helpen je graag
FAQ
Veel gestelde vragen
Waarom bij jullie?
Omdat onze standaard net iets hoger dan gemiddeld ligt. Wij stippelen de mooiste routes voor je uit, hebben een neus voor de beste accommodaties en zijn altijd op zoek naar bijzondere activiteiten. Wij willen jou een onvergetelijke rondreis bezorgen. No tourist traps.
Wat betekent op maat?
Wij zetten jouw wensen en eisen om in een plan dat jou op het lijf is geschreven. Aan de hand van een telefonisch gesprek leren we je beter kennen, daarna komen wij terug met een reisvoorstel waarbij je het liefst morgen nog vertrekt.
Welke accommodaties?
De beste! Waar het kan regelen we een luxe 5-sterrenresort of juist iets bijzonders zoals een boomhut in de jungle. Dat ligt er ook een beetje aan wat jouw wensen zijn, maar we hanteren een hoge standaard als het aankomt op comfort, luxe en bijzondere accommodaties.
Hoe werkt het?
Zodra jij je rondreis bij ons hebt aangevraagd, bellen we je binnen 24 uur even op om telefonisch kennis te maken en je wensen door te nemen. Hierna sturen we je een reisplan op maat via de e-mail. Is het reisplan helemaal naar wens dan leggen we de reis voor je vast. Wil je nog wat veranderen dan doen we dat met evenveel liefde totdat je rondreis perfect is.
Met of zonder vluchten?
Daar hebben we altijd even contact met je over tijdens de telefonische kennismaking. Als je wil dat wij alle vluchten regelen dan doen we dat uiteraard. Wil je deze zelf boeken of heb je deze al zelf geboekt dan is dat natuurlijk ook helemaal goed.
En transfers?
Ja, deze zitten bij de rondreis inbegrepen. Tenzij je anders wil. We regelen overal comfortabele transfers met onder andere airco en een ervaren chauffeur. Reis je een stuk met de trein dan regelen we waar het kan, standaard een 1e klas coupé.
Eten en drinken?
In alle reisplannen wordt duidelijk aangegeven welke maaltijden inbegrepen zijn. Doorgaans regelen we een goed ontbijt en soms een lunch of diner als je een activiteit gaat doen. We vinden het ook leuk als je zelf nog wat te ontdekken hebt op je rondreis dus we laten ook wat ruimte voor eigen inbreng.
Garantiefonds?
Yes, Tripsy is lid van een garantiefonds. Wij zijn lid van het GGTO (Garantiefonds voor Gespecialiseerde Touroperators) en daardoor kun je met een prettig gevoel je vakantie bij Tripsy boeken. Zelfs bij een financieel onvermogen van de touroparator zorgt het GGTO er nog steeds voor dat je op vakantie kunt!
Wat is GGTO?
Het GGTO staat voor het Garantiefonds voor Gespecialiseerde Touroperators. Zij zorgen ervoor dat wanneer je voor je reis hebt betaald, je dat deel altijd terugkrijgt indien de touroperator in financieel onvermogen komt. Voor je vertrek, maar ook tijdens je rondreis.
Waarom bij jullie?
Omdat onze standaard net iets hoger dan gemiddeld ligt. Wij stippelen de mooiste routes voor je uit, hebben een neus voor de beste accommodaties en zijn altijd op zoek naar bijzondere activiteiten. Wij willen jou een onvergetelijke rondreis bezorgen. No tourist traps.
Wat betekent op maat?
Wij zetten jouw wensen en eisen om in een plan dat jou op het lijf is geschreven. Aan de hand van een telefonisch gesprek leren we je beter kennen, daarna komen wij terug met een reisvoorstel waarbij je het liefst morgen nog vertrekt.
Welke accommodaties?
De beste! Waar het kan regelen we een luxe 5-sterrenresort of juist iets bijzonders zoals een boomhut in de jungle. Dat ligt er ook een beetje aan wat jouw wensen zijn, maar we hanteren een hoge standaard als het aankomt op comfort, luxe en bijzondere accommodaties.
Hoe werkt het?
Zodra jij je rondreis bij ons hebt aangevraagd, bellen we je binnen 24 uur even op om telefonisch kennis te maken en je wensen door te nemen. Hierna sturen we je een reisplan op maat via de e-mail. Is het reisplan helemaal naar wens dan leggen we de reis voor je vast. Wil je nog wat veranderen dan doen we dat met evenveel liefde totdat je rondreis perfect is.
Met of zonder vluchten?
Daar hebben we altijd even contact met je over tijdens de telefonische kennismaking. Als je wil dat wij alle vluchten regelen dan doen we dat uiteraard. Wil je deze zelf boeken of heb je deze al zelf geboekt dan is dat natuurlijk ook helemaal goed.
En transfers?
Ja, deze zitten bij de rondreis inbegrepen. Tenzij je anders wil. We regelen overal comfortabele transfers met onder andere airco en een ervaren chauffeur. Reis je een stuk met de trein dan regelen we waar het kan, standaard een 1e klas coupé.
Eten en drinken?
In alle reisplannen wordt duidelijk aangegeven welke maaltijden inbegrepen zijn. Doorgaans regelen we een goed ontbijt en soms een lunch of diner als je een activiteit gaat doen. We vinden het ook leuk als je zelf nog wat te ontdekken hebt op je rondreis dus we laten ook wat ruimte voor eigen inbreng.
Garantiefonds?
Yes, Tripsy is lid van een garantiefonds. Wij zijn lid van het GGTO (Garantiefonds voor Gespecialiseerde Touroperators) en daardoor kun je met een prettig gevoel je vakantie bij Tripsy boeken. Zelfs bij een financieel onvermogen van de touroparator zorgt het GGTO er nog steeds voor dat je op vakantie kunt!
Wat is GGTO?
Het GGTO staat voor het Garantiefonds voor Gespecialiseerde Touroperators. Zij zorgen ervoor dat wanneer je voor je reis hebt betaald, je dat deel altijd terugkrijgt indien de touroperator in financieel onvermogen komt. Voor je vertrek, maar ook tijdens je rondreis.
Waarom bij jullie?
Omdat onze standaard net iets hoger dan gemiddeld ligt. Wij stippelen de mooiste routes voor je uit, hebben een neus voor de beste accommodaties en zijn altijd op zoek naar bijzondere activiteiten. Wij willen jou een onvergetelijke rondreis bezorgen. No tourist traps.
Wat betekent op maat?
Wij zetten jouw wensen en eisen om in een plan dat jou op het lijf is geschreven. Aan de hand van een telefonisch gesprek leren we je beter kennen, daarna komen wij terug met een reisvoorstel waarbij je het liefst morgen nog vertrekt.
Welke accommodaties?
De beste! Waar het kan regelen we een luxe 5-sterrenresort of juist iets bijzonders zoals een boomhut in de jungle. Dat ligt er ook een beetje aan wat jouw wensen zijn, maar we hanteren een hoge standaard als het aankomt op comfort, luxe en bijzondere accommodaties.
Hoe werkt het?
Zodra jij je rondreis bij ons hebt aangevraagd, bellen we je binnen 24 uur even op om telefonisch kennis te maken en je wensen door te nemen. Hierna sturen we je een reisplan op maat via de e-mail. Is het reisplan helemaal naar wens dan leggen we de reis voor je vast. Wil je nog wat veranderen dan doen we dat met evenveel liefde totdat je rondreis perfect is.
Met of zonder vluchten?
Daar hebben we altijd even contact met je over tijdens de telefonische kennismaking. Als je wil dat wij alle vluchten regelen dan doen we dat uiteraard. Wil je deze zelf boeken of heb je deze al zelf geboekt dan is dat natuurlijk ook helemaal goed.
En transfers?
Ja, deze zitten bij de rondreis inbegrepen. Tenzij je anders wil. We regelen overal comfortabele transfers met onder andere airco en een ervaren chauffeur. Reis je een stuk met de trein dan regelen we waar het kan, standaard een 1e klas coupé.
Eten en drinken?
In alle reisplannen wordt duidelijk aangegeven welke maaltijden inbegrepen zijn. Doorgaans regelen we een goed ontbijt en soms een lunch of diner als je een activiteit gaat doen. We vinden het ook leuk als je zelf nog wat te ontdekken hebt op je rondreis dus we laten ook wat ruimte voor eigen inbreng.
Garantiefonds?
Yes, Tripsy is lid van een garantiefonds. Wij zijn lid van het GGTO (Garantiefonds voor Gespecialiseerde Touroperators) en daardoor kun je met een prettig gevoel je vakantie bij Tripsy boeken. Zelfs bij een financieel onvermogen van de touroparator zorgt het GGTO er nog steeds voor dat je op vakantie kunt!
Wat is GGTO?
Het GGTO staat voor het Garantiefonds voor Gespecialiseerde Touroperators. Zij zorgen ervoor dat wanneer je voor je reis hebt betaald, je dat deel altijd terugkrijgt indien de touroperator in financieel onvermogen komt. Voor je vertrek, maar ook tijdens je rondreis.
Contact
Heb je liever direct contact?
Tripsy B.V.
BTW-nr: NL859016523B01
KvK-nr: 72176601
Adres
Kom gezellig bij ons langs
Nijverheidsweg 21, 3534 AM, Utrecht